miercuri, 7 iulie 2010

RATIUNEA

Revin cu un subiect care pentru mine este mereu actual:ratiunea umana.
Eu cred ca este cel mai mare dar cu care un om a putut fi inzestrat,care ne deosebeste de celelalte vietati.

In ziua de azi lucrurile s-au mai modificat..animalele par mai rationale in ceea ce fac decat noi.

Este in actualitate subiectul cu inundatiile,destul de trist ce se intampla intr-o tara si asa incercata de atatea necazuri.
Parerile sunt impartite:unii considera ca acesti oameni sunt vinovati ca si-au construit casele aiurea,altii ca autoritatile nu au facut diguri si altele..Eu cred ca adevarul este undeva la mijloc,pentru ca si noi am fost de atatea ori indiferenti la semnalele de alarma cu defrisarile in masa,cu diversele noastre interese si cu rautatea de care dam dovada.

Nu vreau sa fac politica si nici nu ma intereseaza,insa din scandalul Basescu-sinistrati am extras un lucru foarte important pe care presedintele l-a rostit:"v-ati obisnuit sa va dea statul tot".Mie mi se pare o fraza cu mult adevar..asteptam mereu sa se schimbe tara,sa fim bogati,sa avem masini scumpe,vile si lux,la orice dam vina pe conducere,dar noi facem ceva sa schimba aceasta tara?

Raspunsul e NU,nu mai facem nimic de cateva decenii,stam cu mainile in san si asteptam.Poate daca am fi fost mai muncitori,mai corecti si mai determinati in tot ce am facut am fi ajuns cu siguranta mai departe.

Dupa cum stiti rezultatele de anul asta la BAC au fost catastrofale si ne gandim ca ei sunt viitorul tarii.Un viitor format din tineri care nu stiu cine a fost Brancoveanu,Stefan cel Mare,un viitor interesat de droguri,bautura,dezmat.Trist...dar si mai trist este ca drumul pe care mergem e cu sens unic!

Un comentariu:

Stefan spunea...

tu unde ai disparut fata?