luni, 11 ianuarie 2010

Avatar


Stiu ca s-a discutat foarte mult pe tema filmului "Avatar",dar simt nevoia sa imi spun si eu parerea despre el pentru ca aseara am reusit sa il vad.
Pot sa spun ca m-a impresionat foarte mult si totodata mi-a dat mult de gandit.Am transpus evenimentele in zilele noastre si am realizat ca din dorinta de dominare,de avutie si ambitie prosteasca,omul a reusit sa distruga tot ce era mai pur si sacru.
Mi-as fi dorit macar pentru 5 minute sa ma bucur de frumusetea din Pandora,unde sa nu ai grija banilor,a serviciului,a vestimentatiei si alte griji cotidiene,ci pur si simplu sa te bucuri de frumusetea din jurul tau.
Pentru cei care nu ati vazut inca filmul va spun un singur lucru:MERITA!!

2 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Ti-am spus eu ca o sa te impresioneze? Sau nu tie? Oricum, intr-adevar e un film ce merita vazut. Nu vrei sa mergem amandoua in Pandora? Platesc eu biletul :D

Irina Matei spunea...

Nu mie mi-ai spuns,dar am citit pe blogul tau si avand in vedere ca iti cunosc putin gusturile,mi-am zis ca merita sa ma duc.
Cu mare drag plecam amandoua in Pandora,mai ales daca platesti tu:))