miercuri, 13 ianuarie 2010

Prietenia

De-a lungul anilor s-a discutat foarte mult despre "prietenie",fiecare dintre noi a dat o definitie simpla sau mai ampla.
Poetii au descris prietenia in versuri,pictorii prin pictura,sculptorii prin sculptura,muzicienii prin muzica,dar pana la urma cum putem defini noi prietenia?
Pe internet gasiti mii de definitii,insa una mi-a atras atentia prin profunzimea cuvintelor:

"Prietenia este confortul inexprimabil de a te simţi în siguranţă cu o persoană, fără a trebui să-ţi cântăreşti gândurile, nici să-ţi măsori cuvintele."(George Eliot)

Ce pot spune...foarte adevarat.Cand cineva iti e prieten,simti ca in prezenta lui poti vorbi orice,oricum,poti fi tu insuti,fara teama unei critici.
Omul care are cel putin un prieten adevarat se poate numi un om bogat.Mai ales in zilele noastre,cand egoismul ,invidia si ambitia prosteasca a diminuat iubirea pura pentru cei din jurul nostru,pentru cei care ne fac zilele mai senine si care ne sprijina neconditionat.

Eu ma simt norocoasa ca am alaturi de mine in primul rand un prieten si totodata o persoana care ma iubeste si ma accepta asa cum sunt,cu defecte si calitati,cu zile bune si mai putin bune,cu zambet dar si cu lacrimi si pentru asta ii voi fi recunoscatoare toata viata!

Astept parerile voastre despre prietenie!

4 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Sunt mandra ca esti prietena mea inca din copilarie! :D Am trecut prin toate impreuna si asta ne-a legat pe viata. Te pup

Irina Matei spunea...

Si eu sunt mandra de prietenia noastra!Pacat ca serviciul si alte griji nu ne permit sa ne vedem mai des.Pupici!

Anonim spunea...

Dak e prietenie mare, timp se gaseste, important e sa vrei...

Irina Matei spunea...

Intradevar,trebuie sa iti faci timp pentru peroanele dragi din viata ta!