vineri, 11 decembrie 2009

Bine v-am gasit!

Intr-un final m-am hotarat si eu sa fiu "in rand cu toata lumea" si sa imi postez gandurile pe un blog.
Aici vreau sa imi astern tot ce simt nevoia sa impart si cu ceilalti.
M-am intrebat de multe ori de ce din ce in ce mai multe persoane aleg acesta varianta si nu ies mai bine cu prietenii la o cafea sa le impartaseasca ganduriel lor,cea au facut saptamana asta,sau unde vor manca porcul de Craciun:).Ei bine am ajuns la o singura concluzie:nu mai avem timp!!!
Cel putin eu imi propun de foarte mult timp sa mai ies cu prietenele mele in oras si nu reusesc,sunt prinsa in "valtoarea" de griji,munca si alte preocupari cotidiene.
Din pacate uitam de multe ori sa ne bucuram de ce ne inconjoara.
Acum cativa ani am retinut un sfat spus de un filozof al vremurilor trecute si vi-l recomand si voua:
"Viata e frumoasa daca sti sa o traiesti,iar placerile ei sunt divine daca sti sa le gusti!"

3 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Bine ai venit in on-line, draga mea! Multa bafta iti doresc. te voi urmari!:D

Remus spunea...

Dupa cum spuneai, si bine spuneai, nu mai avem timp. Pe langa faptul ca nu mai avem timp parca ne simtim mai bine scriind decat vorbind si asta este demonstrata desi Verba volant scripta manent! Deci trebuie avuta mare grija la ceea ce scrii pentru ca ramane scris...
Succes deplin in a-ti realiza scopurile acestui blog. Ai inceput foarte bine ... Tine-o tot asa si vei ajunge mare;)
Cu multa stima,
Remus Costin Simion

Irina Matei spunea...

Multumesc pentru urarile de "bun venit"!