joi, 31 decembrie 2009

Retrospectiva anului 2009

La sfarsitul lui 2009 stam si meditam asupra evenimentelor petrecute in timpul anului.Au fost si bune,au fost si mai putin bune,important este ca timpul sa nu treaca pe langa noi fara rost.
2009 a fost un an in care cuvantul "CRIZA" a fost rostit atat de des incat a devenit uzual in vocabularul nostru.Situatia economica s-a inrautatit,dar multi inca traiesc in prosperitate.
Ma uitam de dimineata la TV si am vazut un reportaj,o retrospectiva,cu toti artistii care au murit anul acesta.Cel mai regretat dintre toti,pentru mine cel putin,este Michael Jackson,a carui moarte a lasat fara cuvinte o lume intreaga.Inca imi trezesc emotii puternice melodiile lui..Nu cred ca il vom uita vreodata!
Un alt artist care a murit a fost George Dinica,care si-a pus amprenta in lumea teatrului,a cinematografiei romanesti,un om de o mare valoare.
Si lista poate continua:Stefan Iordache,Anca Parghel,Nicu Constantin,Brittany Murphy, Patrick Swayze, Stephen Gately, Gheorghe Dinică, Valeriu Lazarov si multi altii.
Sper ca noi artisti sa se nasca,sa ne incante cu talentul lor,pentru ca lumea ar fi trista fara artisti.
Pentru mine anul 2009 a fost unul foarte bun as putea spune,in primul rand din punct de vedere sentimental,dar si profesional.Am fost pusa intr-o "intersectie" a vietii si imi pare bine ca am ales drumul corect.
Va doresc ca anul 2010 sa va aduca bucurie si liniste in suflete,multa sanatate si sa pretuiti lucrurile cu adevarat importante in viata!
La multi ani tuturor!

P.S.Sper sa va faca placere sa vizionati videoclipul de mai jos.

Niciun comentariu: