sâmbătă, 12 decembrie 2009

Prima ninsoare!

Din pacate astazi lucrez...dar am timp sa imi aduc aminte de iernile copilariei mele.
Imi amintesc cu mare drag ca veneam de la scoala,aruncam ghiozdanul si plecam la sanius.Ma intorceam seara acasa,cu nasul rosu,inghetat,plina de zapada,spre disperarea parintilor mei.Surprinzator este ca nu eram niciodata bolnava...atunci nu se inventase gripa aviara,porcina etc.Atunci nu era decat fericirea imensa pe care o simteai cand sania se oprea in gardul vecinului si te arunca in zapada,cand te trezeai din senim cu un bulgarea de zapada in fata,cadn oamenii de zapada erau impunatori.

Multi dintre noi am trait aceste frumoase momente,dar ma gandesc la viitoarele generatii..au atat de multe de pierdut.Ei cu siguranta nu vor mai avea parte de nametii de zapada(decat daca se duc la ski in Austria si au zapada artificiala),ei nu vor sta toata ziua la sanius ca daca se imbolnavesc,nu se joaca cu vecinii ca a auzit mama lor ca ar fi luat "gripa noua":))

Niciun comentariu: